تراریوم های مینیاتوری

جایگاه اکسسوری ها در دنیای مد

به این فکر کرده­‌اید که می­‌شود سرسبزی را با خودتان همه‌جا ببرید. مثلاً وقتی پشت میز کارتان نشسته­‌اید و دلتان رفتن به طبیعت را فریاد می‌زند. گردنبند تراریوم پلنتیوم تکه‌ای از این طبیعت است. تکه‌ای که می­‌تواند همیشه و همه‌جا همراه شما باشد.

استفاده از اکسسوری‌های مختلف در دنیای مد بسیار قابل‌توجه است. انتخاب نوع اکسسوری می­‌تواند به استایل شما هویت ببخشد. به‌طورمثال اگر شما فرد طبیعت‌دوستی هستید با گردنبند تراریوم می­‌توانید استایل متفاوتی ایجاد کنید. استایلی که معرف هویت و دغدغه­‌های شماست. استفاده از گردنبند تراریوم به‌عنوان اکسسوری می‌تواند در کنار توجه به مد و فشن شما را به طبیعت پیوند بزند.

در این مقاله در مورد جایگاه اکسسوری‌ها در دنیای مد و فشن صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

گردنبند تراریوم و اهمیت استفاده از اکسسوری‌ها در دنیای مد

حتما تا به حال توجه کرده ­اید، استفاده از زیور آلات قسمت مهمی از استایل بانوان به شمار می ­آید. گوشواره، دستبند، ساعت،گردنبند و… جزئی از این زیورآلات به حساب می ­آیند، که بسیار محبوب و مورد استفاده هستند. به این زیور آلات در دنیای فشن اکسسوری گفته می‌شود.

اکسسوری ( accessory) یا لوازم جانبی کلمه ایی است که در دنیای مد و فشن بسیار پرکابرد است. اکسسوری در واقع به تمام لوازم جانبی به غیراز لباس اصلی گفته می شود. انواع اکسسوری مانند گردنبند تراریوم، به منظورافزایش جلوه و زیبایی در کنار لباس اصلی به کار می­رود.

سالانه فشن شوهای بسیاری در جهان برگزار می­شود.­ مراسمی که در آن ترند­های جدید، ایده­های خلاقانه و طرح­های جدید در معرض نمایش گذاشته می­شود. اکسسوری­ها قسمت ثابت فشن شوها هستند.قسمتی که همواره مورد توجه واقع می­شوند و سرشار از خلاقیت­اند.

اکسسوری­ها و لباس­ها از اهمیت یکسانی برخوردار هستند.در واقع مجموع این دو آیتم می­تواند معرف استایل شما باشد.

انواع اکسسوری­‌ها

اکسسور‌ی­‌ها به دو قسمت تقسیم می­‌شوند:

اکسسوری­‌های حمل‌کردنی

وسایلی مانند عینک آفتابی، کیف پول یا کیف دستی، انواع چترها، بادبزن، آویز، جاکلیدی و… از این دست اکسسوری‌­ها هستند. این نوع اکسسوری­‌ها را می­‌شود با استایل خود ست کرد. هارمونی ایجاد شده به وسیله این وسایل جانبی می­‌تواند به زیبایی استایل شما بیفزاید.

اکسسوری‌های پوشیدنی

گردنبند تراریوم، دستمال سر، چکمه و کفش، کراوات، انواع کلاه، شال، روسری، جوراب و… از این دست اکسسوری­‌ها به حساب می­‌آیند. توجه به هریک از این موارد می‌­تواند استایل جدیدی را خلق کند. استایلی که پیامی متفاوت را به بیننده می­‌رساند.

گردنبند تراریوم نمادی برای توجه به محیط زیست

بیشتر افراد تصور می­‌کنند که  اکسسوری­‌ها در درجه دوم در کنار خرید لباس­‌های زیبا قرار دارند. آن­‌ها اکسسوری را در نقش وسیله­‌ای تزئینی می­‌بینند.  اما باید دقت داشت که اکسسوری‌ها اگر به‌درستی انتخاب شوند، معجزه می­‌کنند. آن­‌ها یک استایل مونوکروم و ساده را به استایلی بسیار زیبا با هارمونی رنگ مناسب تبدیل می‌کنند.

علاوه بر این زیورآلات و لباس در کنار هم می‌توانند معرف استایل ما باشند. استایلی که مطابق با شخصیت و روحیات ما است. اکسسوری­‌ها به‌نوعی، پیام­‌رسان ما محسوب می­ شوند. آن­‌ها می­‌توانند بدون آنکه نیاز به توضیحی اضافی باشد حرف­شان را بزنند و پیام خود را برسانند.

به‌طورمثال استفاده از گردنبند تراریوم در استایل روزانه می­‌تواند پیام مهمی مانند توجه به طبیعت را منتقل کند. هر بیننده با دیدن گردنبند تراریوم به این نتیجه می­‌رسد که طبیعت قسمت مهمی از زندگی آن فرد است. توجه به پیامی که می­‌رسانیم باعث می­‌شود در انتخاب زیورآلات خود وسواس بیشتری داشته باشیم.

تراریوم های مینیاتوری

گردنبند تراریوم، یک اکسسوری با طرحی خاص

یکی از انواع اکسسوری ضروری برای بانوان گردنبند است. استفاده از گردنبند با طراحی متفاوت، جذاب است. به‌طورمثال گردنبند تراریوم را می‌توان به‌عنوان یک اکسسوری متفاوت در نظر گرفت. خلاقیت و ظرافت به‌کاررفته در این زیورآلات بسیار چشم‌نواز است. در ادامه به این اکسسوری زیبا بیشتر خواهیم پرداخت.

گردنبند تراریوم و جذابیت های آن بعنوان اکسسوری

ابتدا به این سؤال پاسخ بدهید که اولین حسی که در برخورد با گردنبند تراریوم دارید چیست؟

پیشنهاد می­‌کنم چشم­‌هایتان را ببندید و به صدای طبیعت گوش دهید. به نت‌های موسیقی که از لابه­‌لای جوانه‌های تازه این گردنبند تراریوم زیبا به گوشتان می‌رسد. به پیامی که در دل ظریف و شیشه­‌ای‌شان نگه‌می­‌دارند. این پیام آن‌قدر ریشه­‌دار و عمیق است که با تمام جانتان حسش می‌کنید.­

گردنبند تراریوم نمادی از زندگی سبز و نشاط بخشی است که هریک از ما در جست‌وجوی آن هستیم. تکه‌ای از طبیعت که برای رشد و بقایش از عشق خود به آن می­‌بخشیم.

پلنتیوم یک راه خوب برای سبزماندن است. انتقال این پیام شاید یکی از اصلی‌ترین هدف‌های پلنتیوم باشد.

در پشت‌صحنۀ تولید این محصول، افرادی با ظرافت، دانه‌ها را در دل خاک می­‌کارند. آن­‌ها با انداختن یک گردنبند تراریوم زیبا به گردن شما مسئولیت‌شان را در قبال طبیعت انجام می­‌دهند.

آرزوی داشتن دنیایی سبز با رشد دانه­‌ها و جوانه‌زدن­‌هایشان هربار در کنار شما برآورده خواهد شد.

گردنبند تراریوم

نحوه ی نگهداری از گردنبند تراریوم پلنتیوم

نحوۀ نگهداری از گردنبد تراریوم بسیار آسان است. این کار نیاز به توجه، دقت و مقدار زیادی عشق دارد. نشانۀ حال خوب گردنبند تراریوم، «بخار»ی است که در فضای خالی بالای جوانه‌ها روی شیشه نشسته است.

هفته‌ای یک بار جوانه‌ها به هواخوری نیاز خواهند داشت. برای این کار به‌آرامی چوب‌پنبه را از درب بطری بردارید و بگذارید نفس بکشند.

زمان آبدهی به جوانه‌ها وقتی است که خاک در گردنبند تراریوم به صورت دانه‌های گرد درآمده باشد. اما به‌صورت کلی، هر ده روز دو قطره آب جوشیدۀ سردشده به آن‌ها بدهید، کافی است. باید مراقب باشید که مقدار آب زیاد نشود. زیرا گیاه را فاسد می‌کند.

اگر زمانی بیشتر از مقدار تعیین‌شده به آن آب دادید نگران نشوید. یک دستمال کاغذی بردارید. آن را لوله کنید و با ظرافت روی جوانه‌های درون گردنبند تراریوم قرار بدهید. به این صورت آب اضافی جذب دستمال کاغذی خواهد شد.

نگهداری تراریوم

مقدار نور مورد نیاز گردنبند تراریوم

گردنبند تراریوم پلنتیوم به نور مستقیم احتیاج ندارد. با نور غیرمستقیم و در دمای 20 تا 25 درجه حالشان خوب است. آن‌ها هفته‌ای یک بار به هواخوری نیاز دارند تا شاداب بمانند.

همان‌طور که متوجه شدید گردنبند تراریوم، مانند تمام موجودات زنده نیاز به توجه و عشق دارد.

پلنتیوم‌های کوچک و سرسبز به ما یادآور می­‌شوند که محبت را از هم دریغ نکنیم. آن­‌ها به ما می­‌گویند در ازای مهری که می­‌بخشیم قطعاً دنیای زیبا و شاداب‌تری نصیبمان می­‌شود.

تراریوم های مینیاتوری

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *